Motor

Motorsport a RabócsiRingen

1945 májusában, közel egy évtizedes kihagyás után Európában elsőként hazánknak sikerült Grand Prix versenyt rendezni, amelyre 35.000 néző volt kíváncsi, s ekkortájt jelentek meg a motorozás legnagyobb alakjai. Azóta a technika fejlődésével a motorozás, mint sport, mint szenvedély, mint életstílus az egekbe bontogatja szárnyait.

Amilyen változatosak a motorkerékpárok, ugyanolyan sokféle a stílus, amely a vezetésüket jellemzi. A motorkerékpár technikai adottságai miatt a motorkerékpározás sokkal nagyobb figyelmet és tapasztalatot kíván meg, mint a közlekedés más formái.

A pályamotorozás a tanulás legmegfelelőbb formája, egy zárt pálya a legalkalmasabb a motor teljesítményhatárait, kanyarodási technikáit elsajátítani, tovább fejleszteni, illetve a motorsport profi versenyzőjévé válni.

A RabócsiRing - a fejlesztéseknek köszönhetően - alkalmas a gyorsasági motorozásra, a kanyartechnikák megfelelő elsajátítására, hiszen döntött kanyarok, és helyenként 16 méter széles kiváló vonalvezetés jellemzi. Természetesen nyitvatartási időn belül nem csak profi versenyzőknek, hanem amatőr motorosoknak is lehetősége van a pálya használatára, a különböző technikák elsajátítására.

Kellemes környezetben tölthetnek el egy-egy napot a motorsport szerelmesei, miközben a motorozás szenvedélyének is hódolnak.

A pálya rangját misem jelzi jobban, mint hogy egyre több motoros rendezvényre kerül sor, melyek az eddigiekhez hasonlóan magas színvonalon kerül megrendezésre.

A RabócsiRing változatos nyomvonalán mindenki megtalálhatja a számára szimpatikus pár métert az aszfaltos szakaszok, a salakos vagy homokos-kisugratós off-road részek, a szűk visszafordítók vagy a nagy ívű kanyarok között.

A pálya már többször bizonyított, hiszen a néhány évvel ezelőtt megrendezett Supermoto Országos Bajnoki futamok minden esetben, izgalmakban gazdagnak bizonyultak.