Az ifjú titánok harcairól szóló hétvége rengeteg meglepetést hozott, amellett hogy a rekkenő hőség mindig megnehezíti az éjszakába nyúló versenyeket, a tapasztalt pilóták idén kifejezetten meg lettek szorongatva a feltörekvő fiatalok által. Piskolty Kevin ismét közel került a győzelmi tűzhöz, ám idén nem sikerült megszereznie harmadszorra a TRACKWOOD bajnoka címet. Helyette egy még nála is fiatalabb versenyző Eryk Goczal autózta le a pályáról a többséget.
Nagy Imre Csaba - Peter Kapajcik
A pénteki kvalifikáció után, a szombati Pro 2-es kategória Top 16-os csatáit Nagy Imre Csaba és Peter Kapajcik futotta volna, ám Csabi már a verseny kezdete előtt technikai hibát jelentett, így ellenfelének egy egyszerű bye run (egyedül driftelés) után könnyű dolga volt a továbbjutásban.
Iocsak Naty - Kiss András
Kiss András az első körben követőként beforgott közvetlenül a megindítás után így az első köre 0 ponttal zárult, a fiatal, román versenyző kisasszony Naty, azonban egy-két apró hibával de szép kört futott vezetőként. A második körben András több érintési zónát is kihagyott, Natynak pedig az előző beforgás után nem volt más dolga, csupán egy stabil biztonsági kör kiautózása. Ezt remekül teljesítette is, így egyértelmű volt a hölgy továbbjutása.
Tóth Gergő - Nagy Endre
Tóth Gergő az SR20-as Ladájával önmagában is emlékezetes figura a drift versenyeken ám a hétvégén bebizonyította, hogy terelgetni is profin tudja az orosz-japán vadállatot. Első körükben Nagy Endre követőként többször is hibázott, valamint ki is egyenesedett a futam alatt. A második körben ugyan magabiztosan autózott elől és Gergő látszólag csúnyán lemaradt mögötte, az utolsó kanyarban egy egész autónyi távot hozott be hiba nélkül és fejezte be bravúrosan követő körét. A bírák is egyetértettek Gergő tovább jutásában.
Bognár Barnabás - Kanalovics Gábor
Bognár Barna az E36 kompakttal szintén nem a legmegszokottabb látvány a drift pályán, jellemzően inkább a coupé kiadásokkal veretik a srácok. Így is tett Kanalovics is, aki E46 coupéjában követőként az összes lehetséges manjit belefűzte a pályába ha kellett ha nem. A második körben Bognár Barna lemaradt ellenfelétől ám szerencséjére Gábor 2 érintési zónát is kihagyott, így a bírák Bognár Barnabást engedték tovább.
Treitl Tamás - Porkoláb Gergő
Az 5. csata amilyen nagy lendülettel indult olyan gyorsan be is fejeződött, hiszen Gergő a megindító utáni első íven látszólag betapadt, és egyenesen a pálya széle felé gurulva bele csapódott a gumifalba. Sajnos Gergő E36-ja alatt olaj és víz foltok is összegyűltek, az autó sérülései miatt nem tudta folytatni a versenyt. Treitl Tamás is a könnyebb úton jutott tovább a Top 8-ba.
Szabó Ákos - Miklós Ricsi
Miután a csapat rendbe rakta a pályát, már mehetett is tovább a verseny, ám Miklós Ricsi is nyert egy ingyen kört magának, ugyanis Szabó Ákos turbója már a verseny előtt felmondta a szolgálatot így szintén „bye run”-nal jutott tovább.
Vinnai Zsolt - Szucskó Martin
Ebben a csatában egyik pilótáról sem mondhatjuk el, hogy életük körét autózták volna, azért volt mit eldönteni a bíróknak. Zsolt sajnos mind vezető mind pedig követő körében hibázott, így a követőként szintén hibát vétő, ám elől már szépen autózó Szucskó Martin mehetett tovább a Top 8-ba.
Szabó Roland - Nikos Zahos
A Top 16 utolsó csatája egyben a harmadik olyan mérkőzés volt, melyet ingyen kapott meg az egyik fél. Roland is turbó problémákkal küzdött így nem állt már fel a rajtrácsra.
Peter Kapajcik - Nikos Zahos
Az első körben követőként Kapajcik csúnyán lemaradt Zahos mögött, ráadásul az első balos ívet is elrontotta. A második körben Kapajcik szépen indított, de a kör végére több érintési zónát is kihagyott, Zahos pedig rendíthetetlenül követte példáját, szintén több érintési zóna maradt ki a csatából. A bírák Zahos valamire való első köre miatt Őt küldték tovább a Top 4-es csatákba.
Bognár Barnabás - Treitl Tamás
Barnabás követőként több apró hibát is vétett, nem a megfelelő íveket használta. Treitl Tominak sem volt könnyű dolga, ugyanis edzésnapon sajnos eltört a diffije, így a verseny már egy hosszabb áttételű diffivel volt kénytelen autózni. Ez látszott is az első körön, kicsit bizonytalan volt, ám követőként már nagyon szépet autózott. Összességében azonban ez sem volt elég ahhoz, hogy ne Bognár Barnabás jusson tovább.
Miklós Ricsi - Tóth Gergő
Az első körben követőként Gergő sajnos leesett a visszafordító ívéről és megpuszilta a gumi a falat, ennek ellenére befejezte a csatát és a második körben vezetőként közel hibátlanul autózott. Nem úgy mint Miklós Ricsi aki nagyon szép íveket használt, de kissé pontatlan volt a köre. Összességében a bírák úgy ítélték, hogy Gergő nagyobbat hibázott, Miklós Ricsi lett a továbbjutó.
Szucskó Martin - Iocsak Naty
Mindig van valami extra szépség abban, ha egy csajszi nyomja le az urakat az autó versenypályán. Így tett Iocsak Naty is, aki fiatal kora ellenére bravúros pilóta már most. Martin az első körben két nagyobb hibát vétett, érintési pontokat hagyott ki. A második csata már mindkét versenyző részéről nagyon szép volt, a bírák azonban Natynak ítélték a továbbjutást.
Nikos Zahos - Bognár Barnabás
Egyértelműen biztonsági autózós körök voltak, nem igazán esett rá egymásra a két pilóta, nagyok voltak a távolságok az autók között. Ráadásul még zónákat is hagytak kis a versenyzők, összességében a bírák úgy ítélték, hogy Nikos Zahos lesz a döntőbe továbbjutó.
Miklós Ricsi - Iocsak Naty
No ez már egy izgalmasabb csata volt hiszen, Miklós Ricsi már a megindítónál úgy esett rá Naty autójára hogy Hetyési Zsoltiék is csak néztek a bírói toronyból, egy másodperc sem kellett hozzá, hogy Naty az első visszafordítóban ívet rontson. A második kör bólya döntögetéssel kezdődött, ám második próbálkozásra sikerült elrajtolniuk. Ezután Naty sajnos ismét hibázott, így a döntőbe jutás Miklós Ricsié volt.
Iocsak Naty - Bognár Barnabás
A harmadik helyért folyó küzdelemben Naty volt az első vezető autó, egyetlen kisebb hibával autózta végig a körét, Bognár Barnabás pedig szépen lekövette az íveket. A második körben Barnabás olyan íveket használt, melyek követhetetlennek bizonyultak, beforgásra kényszerítette Natyt, így a nap első visszahívása következett. Ami alatt Bognár Barnabás az első körben követőként sajnos kiegyenesedett, miközben Iocsak hibátlanul autózott. A második körben fordult a kocka, és Naty esett le az ideális ívről. Mindennek ellenére a bírák Natynak ítélték a dobogó legalacsonyabb fokát.
Nikos Zahos - Miklós Ricsi
A Pro 2-es döntőben már nagyon nehéz égbekiáltó hibát találni ha a versenyzők oda teszik magukat, márpedig ezen a futamon dőlt el minden. Nikos Zahosnak csupán második és harmadik fokozat van az autójában, ennek ellenére sokkal tempósabb kört autózott mint Ricsi. Ráadásul követőként Ricsi hibázott is, kiegyenesedett a pálya utolsó előtti kanyarjában. A második körben vezetőként volt egy apró hibája, a 3. kanyarban lelógott az ívről, ám a mögötte haladó Zahos is hagyott ki érintési zónát addigra. Összességében egy izgalmas csatát láthattunk, a dobogó legfelső foka pedig ismét magyar versenyzőt köszöntött, hiszen Miklós Ricsinek ítélték az első helyet, így Nikos Zahos a második helyen végzett.